mandag 4. januar 2010

Team Sky med egen hjemmeside

Team Sky har fått på plass en veldig bra hjemmeside. Jeg tror det er den beste hjemmesiden til et sykkellag jeg har sett. De har korte intervjuer med alle rytterne inkludert Kurt Asle Arvesen, Edvald Boasson Hagen og Lars Petter Nordhaug. Fra hjemmeside kan vi også se at Ben Swift blir Sky rytter neste sesong og vil styrke laget i spurtene. Alle de norske starter sin sesong med Tour of Qatar fra 7. februar til 12. februar. Såvidt jeg vet blir det sendt på Eurosport. De tar også med seg Tour og Oman når de først er i området. Det ser ikke ut som at Lars Petter Nordhaug er en del av Team Sky sine planer i brosteinsløpene, han er i hvertfall ikke i troppen til den første semi-klassikeren Omloop Het Nieuwsblad Elite. Jeg håper vi heller får se han i Ardennes-klassikerene hvor jeg tror han kan bite bedre fra seg enn på belgisk og fransk brostein. Laget ble i dag presentert i London.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar